کار

ساخت وبلاگ

کاربرگ دبستان چيست و چه کاربردي دارد؟

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتواي آموزشي ارائه شده در کلاس هاي درس استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي اهميت بسياري پيدا کرده اند و نقش بسزايي در تکميل فرايند يادگيري دارند. يکي از کاربردي ترين ابزارهاي کمک آموزشي حال حاضر کاربرگ ها مي باشند که با شکل و فرمت هاي مختلف در طول سال هاي گذشته در اختيار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار مي گرفتند و امروزه بيش از پيش با تاکيد بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه در مقطع دبستان که با توجه به پايه اي بودن تمامي مطالب درسي تثبيت و تفهيم محتواي آموزشي با بهره گيري از کاربرگ ميسر خواهد شد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي مفهوم کاربرگ دبستان و فوايد خريد کاربرگ و کاربرد هاي آن به عنوان ابزار کمک آموزشي در مقظع ابتدايي  بپردازيم. با ما همراه باشيد.

کاربرگ دبستان چيست؟

 

 کاربرگ يا همان پيک آدينه مجموعه برگه هاي آموزشي هستند که توسط معلمين طراحي شده و به عنوان يک  تکليف هدفمند در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد. معلمين با توجه به توانمندي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان دبستاني محتواي آموزشي مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرين و بخش هاي ابتکاري ديگر گردآوري نموده و در نهايت کاربرگ مورد نظر خود را طراحي مي نمايند. به طور معمول کاربرگ ها به صورت هفته اي طراحي مي شوند و در پايان هر هفته به دانش آموزان ارائه مي شود.

يکي از اهداف آموزشي کاربرگ، تکرار و تمرين دوره ي مطالب آموزشي مي باشد که در طول يک هفته در کلاس تدريس شده است. بنابراين محتواي کاربرگ ها گزيده اي از مطالب تدريس شده تمام دروس است و صرفا مختص به يک درس خاص نمي باشد.

البته اين نکته قابل ذکر است که تهيه و طراحي هفته اي کاربرگ کاري زمان براست و انرژي و وقت بسياري از معلمين عزيز مي گيرد. لذا مدارس با خريد و تهيه کاربرگ از موسسات و گروه هاي آموزشي معتبر که مطابق با استانداردهاي آموزشي فعاليت مي کنند، مي توانند به صورت بهينه و مقرون به صرفه از اين ابزار کمک آموزشي بهره‌ مند شوند. مزايا و کاربرد هاي پيک آدينه يا همان کاربرگ ها بسيار متعدد مي باشد، به گونه اي که به عنوان يکي از محصولات کمک آموزشي دبستان شناخته شده اند.

کاربردهاي کاربرگ دبستان

کاربرگ به عنوان يکي از موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي در مدارس به ويژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار مي گيرد. و با توجه به اهداف آموزشي که دربردارد کاربرد هاي بسياري نيز داراست که از جمله مزاياي کاربرگ نيز به شمار مي رود. از جمله کاربرد هاي کاربرگ ( پيک آدينه) مي توان موارد زير را نام برد:

 

ارائه کاربرگ به عنوان تکليف خلاقانه

 

کاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندي از تکاليف به شمار مي روند، که از نظر تاثيرگذاري بر يادگيري بسيار کارآمد تر از تکاليف سخت و طااقت فرساي سنتي هستند. محتواي آموزشي کاربرگ ها به گونه اي طراحي شده است که توانايي هاي علمي و مهارتهاي حرکتي، هوش و خلاقيت دانش آموزان دبستاني را به چالش مي کشاند.

کاربرگ يا پيک آدينه اين فرصت را به معلمان مي دهد که به جاي ارائه حجم زيادي از تکاليف که بازدهي چنداني هم ندارد و باعث دل زدگي و فرسودگي دانش آموزان نيز مي شود، از کاربرگ هاي هفته اي به صورت هدفمند استفاده نمايند. و باعث ترغيب دانش آموزان به انجام تکاليف آخر هفته خود شوند.

ارزيابي عملکرد دانش آموزان

يکي ديگر از کاربردهاي کاربرگ ارزشيابي دانش آموزان در طول يک هفته مي باشد. بدين گونه که دانش آموزان در طول يک هفته تمام مطالب درسي را دريافت مي نمايند و در آخر هفته با حل کاربرگ  ميزان يادگيري آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد. ضمن آنکه حل کاربرگ پس از هر هفته آموزشي اين فرصت را به معلمان مي دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسايي نمايند تا در کوتاه مدت مشکلات درسي آنها رفع و تصحيح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تکرار و دوره ي مطالب آموزشي

در فرايند آموزش يکي از مواري که بسيار اهميت دارد، نهادينه سازي مفاهيم آموزشي مي باشد. لذا ارائه و تدريس مطالب درسي به تنهايي کافي نيست و آنچه که باعث تثبيت داده ها مي شود مرور مطالب و حل تمرين هاي مرتبط مي باشد. کاربرگ ها با توجه به ساختاري که دارند زمينه را براي دوره ي مفهومي و غيرمستقيم مطالب درسي، تکرار و تمرين مطالب تدريس شده در طول يک هفته مهيا مي کنند.

 

مطلع شدن والدين از محتواي تدريس شده

کاربرگ ها از جمله ابزارهاي کمک آموزشي هستند که اين امکان را به اوليا مي دهند تا در جريان محتواي آموزشي ارائه شده و روند يادگيري فرزندان خود قرار گيرند. ضمن آنکه پس از بررسي کاربرگ ( پيک آدينه) با روش تدريس و نحوه‌ي عملکرد معملين در هر هفته آموزشي آشنا مي شوند.

 

افزايش توانمندي هاي دانش آموزان

علاوه بر کاربردهاي ذکر شده، ساختار هدفمند و آموزشي کاربرگ دبستان باعث افزايش دقت و تمرکز بلندمدت کودکان مي شود و توانايي حل مساله را در آنها به چالش مي کشاند و در نهايت منجر تقويت حافظه، يادگيري دقيق، درک عميق تر مفاهيم و افزايش هماهنگي چشم و دست مي شود.

 

ويژگي هاي کاربرگ دبستان

يک کاربرگ زماني کاربردهاي فوق را دارد و از مزايا برخوردار مي باشد که ويژگي هاي يک کاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخي از کاربرگ ها متناسب با نيازها و توانمندي هاي دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرايند يادگيري نمي شوند، بلکه منجر به کاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصيلي، ايجاد فشار رواني و سردرگمي دانش آموزان مي شوند.

 

لذا هنگام طراحي و يا خريد کاربرگ دبستان شايسته است ويژگي هاي زير را در نظر داشته باشيد:

 

کاربرگ طراحي شده بايد متناسب با نيازهاي آموزشي و توانمندي هاي علمي دانش آموزان در همان مقطع تحصيلي باشد.

سوالات و تمرين هاي موجود در کاربرگ بايد بر اساس استانداردهاي آموزشي طرح شده باشند.

محتواي آموزشي مطرح شده در کاربرگ بايد مطابق با بودجه‌بندي و سرفصل هاي کتاب درسي باشد.

کاربرگ بايد از جذابيت بصري و محتواي تصويري برخوردار باشد به گونه اي که باعث يکنواختي و عدم جذابيت براي دانش آموزان نشود.

بخشي از محتواي کاربرگ به تقويت مهارت هاي فردي دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمي نيز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات کاربرگ نبايد بيش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعي از مطالب که در دبستان ارائه مي شود، بهره گيري از کاربرگ و پيک آدينه در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان حرکتي بسيار ارزشمند در راستاي بهبود و تقويت مهارت‌ها و توانمندي‌‌هاي علمي دانش‌ آموزان به شمار مي رود. چه بسا استفاده از کاربرگ در فرايند آموزش منجر به کنترل زمان و مديريت بهتر کلاس درس مي شود. ضمن انکه با طراحي و تهيه کاربرگ هاي مناسب دبستان مي توان به ميزان قابل توجهي يادگيري کودکان را بهبود بخشيد.

 

شما ميتوانيد از کاربرگ هاي راياد (رايانه + يادگيري ) Rayad استفاده کنيد و وضعيت تحصيلي دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهيد.

کاربردها و ويژگي هاي مثبت کاربرگ دبستان به اندازه اي در روند آموزش موثر مي باشد که امروزه به يکي از محصولات آموزشي مورد نياز مدارس تبديل شده و به هيچ عنوان نمي توان کارايي آن را ناديده گرفت. اميدوارم با مطالعه اين مطلب به اهميت استفاده از کاربرگ دبستان پي برده باشيد و در فرايند آموزش و يادگيري کودکان از آن بهره مند شويد.

 

منبع: افکارنيوز

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:05

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:25

زمان عرضه آفيس 2021 براي ويندوز و مک او اس مشخص شد

اخبار اپليکيشن‌هامايکروسافت

 

مايکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدي آفيس اواخر سال جاري ميلادي عرضه خواهد شد. اين نسخه تحت عنوان آفيس 2021 براي دستگاه‌هاي ويندوزي (32 بيتي و 64 بيتي) و مک او اس در دسترس قرار خواهد گرفت و يک مجموعه نرم افزار اداري يکبار خريد است. به اين معني که تنها با پرداخت هزينه اوليه و خريد آن مي‌توان براي هميشه از اين مجموعه نرم افزاري استفاده کرد. اين سياست فروش در واقع بر خلاف سياست خريد اشتراک مي‌باشد که مايکروسافت در آفيس 365 پياده کرده است. با ديجي رو همراه باشيد.

در حالي که مايکروسافت هنوز به تمام جزئيات مربوط به تغييرات آفيس 2021 اشاره نکرده، اما اين نکته را ذکر کرده که مجموعه نرم افزاري جديد از حالت تاريک پشتيباني خواهد کرد و آرايه‌هاي پويا (Dynamic Arrays) و XLOOKUP نيز به برنامه اکسل آن افزوده شده است.

دوربين مداربسته چيست؟     تجهيزات دوربين مداربسته

بد نيست بدانيد که هم آفيس 2021 و هم آفيس LTSC (کانال سرويس‌دهي بلند مدت) براي کسب و کارها و مشاغل تنها 5 سال پشتيباني خواهند شد و اين در حالي است که تا پيش از اين مدت پشتيباني از مجموعه نرم افزاري آفيس 7 سال بود. قيمت نسخه‌هاي Professional Plus و Standard و همچنين برنامه‌هاي مجزا نيز براي کاربران تجاري 10 درصد بيشتر از قيمت فعلي خواهد بود، اما براي بقيه افراد تغييري نخواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :            بهترين دوربين مدار بسته   انواع دوربين مدار بسته

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:21

راهنماي انتخاب رزولوشن دوربين در يک سامانه مدار بسته

 

يکي از مهمترين دغدغه هاي کاربران و حتي کارشناسان نصب و راه اندازي سيستم هاي دوربين مداربسته، انتخاب وضوح تصوير مناسب هر دوربين جهت نصب در فضاي جانمايي شده مي باشد . آنها همواره به دنبال يک استاندارد مناسب هستند تا با استفاده از آن بتوانند دوربين هاي مناسب تري را انتخاب و جانمايي کنند و پس از نصب سيستم مورد نظر ، رضايت حداکثر مشتري را کسب نمايند . در اين محتوا چند نمونه از مهمترين رزولوشن هاي استانداردي را که بايد در انتخاب دوربين ها مد نظر داشته باشيم بيان مي کنيم .

1-      دوربين نصب شده در فضاي بيرون ( Out Door )

فضاي بيروني شامل نماي اصلي و نماي فرعي مي باشد . بهترين انتخاب براي پوشش نماي اصلي بيروني در يک سيستم مدار بسته ،
دوربين حداقل سه مگا پيکسل مي باشد . در صورتي که در قسمت اصلي از دو دستگاه دوربين استفاده مي کنيد
مي توانيد از يک دوربين دو مگا پيکسل و يک دوربين سه مگا پيکسل استفاده کنيد .

جهت پوشش نماي فرعي نيز از دوربين حداقل دو مگا پيکسل استفاده کنيد .
توصيه مي شود براي پوشش فضاهاي بيروني از دوربين هاي کمتر از دو مگا پيکسل استفاده نکنيد .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پکيج دوربين مداربسته     

راهنماي انتخاب رزولوشن دوربين در يک سامانه مدار بسته

2-      دوربين نصب شده در حياط

جهت پوشش فضاي درون حياط در محيط هاي داخلي بهتر است از دوربين حداقل دو مگا پيکسل و حداکثر 4 مگا پيکسل استفاده نماييد .
همچنين در صورتي که حياط مسقف باشد ، مناسب ترين انتخاب ، دوربين دو مگا پيکسل هايک ويژن است .

3-      دوربين نصب شده در پارکينگ هاي مسقف

پارکينگ هاي مسقف معمولا به دو صورت پوشش داده مي شوند . در صورتي که بخواهيم ديد کلي داشته باشيد
از دوربين حداقل 3 مگا پيکسل استفاده کنيد همچنين چنانچه بخواهيد خودرو هاي پارک شده را پوشش دهيد مي توانيد
از دوربين هاي حداقل دو مگا پيکسل استفاده کنيد و به ازاي هر يک يا دو خودرو ، يک دوربين جانمايي نماييد .

4-      دوربين نصب شده در درب ورودي

مناسب ترين انتخاب دوربين هايک ويژن حداقل دو مگا پيکسل با قابليت WDR مي باشد .

5-      دوربين نصب شده در فضاهاي داخلي

براي پوشش فضاهاي داخلي با نور ثابت از دوربين حداقل دو مگا پيکسل استفاده کنيد . در صورتي که طول و عرض فضا بيشتر باشد مي توانيد
از دوربين هاي سه مگا پيکسل و حتي چهار مگا پيکسل هم استفاده نماييد .

6-      دوربين نصب شده در انبار

جهت پوشش انبار شامل تجهيزات درشت ( جعبه هاي بزرگ و متوسط ) از دوربين دو مگا پيکسل و بالاتر
و همچنين جهت پوشش انبار شامل قفسه کالاهاي ريز تر از دوربين سه مگا پيکسل و چهار مگا پيکسل استفاده نماييد .

7-      دوربين نصب شده در راهرو هاي باريک و طولاني

دوربين حداقل دو مگا پيکسل ، بهترين انتخاب مي باشد .

8-      دوربين نصب شده در ورودي پارکينگ ساختمان

دوربين حداقل دو يا سه مگا پيکسل مناسب ترين انتخاب مي باشد .

9-      دوربين نصب شده در اتاق پرنور ( با تعداد زياد پنجره هاي پرنور و … )

بسته به اندازه اتاق از دوربين حداقل دو مگا پيکسل و حداکثر چهار مگا پيکسل استفاده نماييد .

دستيابي به وضوح تصوير مناسب جهت پوشش نياز هاي حفاظتي و نظارتي ، امري تجربي است .
اين رزولوشن ها در برند هاي مختلف کمي با همديگر متفاوت است .
کمپاني هايک ويژن به عنوان بهترين توليد کننده دوربين مدار بسته ، مدل هاي کاملي از دوربين هاي مختلف
را با رزولوشن هاي متعدد در سبد کالايي خود ارائه کرده و کاربران مي توانند بر اساس نياز و بودجه ، تجهيزات مدار بسته مناسب را انتخاب نمايند .

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:26

حريم خصوصي و دوربين مداربسته تشخيص چهره

موضوع تشخيص چهره اخيرا خبر ساز شده ، خبري که چندي پيش منتشر شد که به موجب آن ، استفاده از دوربين هاي تشخيص چهره در کليه سازمان هاي دولتي ممنوع اعلام شد . شهر سانفرانسيسکو به عنوان نخستين شهر ايالات متحده آمريکا شامل اين قانون شده است . البته اين ممنوعيت فقط براي سازمان هاي دولتي اجرايي شده و شرکت هاي خصوصي از اين ممنوعيت مستثني شده اند .

با اينکه استفاده بيش از حد افراد از قابليت تشخيص چهره گوشي هاي هوشمند باعث شده تا افراد به اين تکنولوژي عادت کنند اما برخي از سازمان هاي حافظ آزادي هاي مدني و حمايت از مصرف کنندگان هنوز هم نگران سو استفاده شرکت ها از اطلاعات تشخيص چهره افراد هستند و هشدار مي دهند .

استفاده از قابليت تشخيص چهره  دوربين مداربسته  هايک ويژن  در برخي موارد لازم است، به عنوان مثال در ورود افراد به ايالات متحده ، چهره افراد توسط دوربين هاي تشخيص چهره برداشته شده و با عکس گذر نامه تطبيق داده مي شود ، در اين صورت رضايت افراد در خصوص حفظ حريم شخصي نه تنها مهم نيست بلکه اين موضوع اجباري و جزو قانون ايالات متحده مي باشد .

 

چگونه هنگامي استفاده از دوربين هاي تشخيص چهره ، به حريم شخصي افراد احترام بگذاريم ؟

از اين رو ضرورت توجه به قابليت تشخيص چهره زماني حياتي تر مي شود که بتوانيم بين برنامه هاي امنيتي مانند تشخيص افراد هنگام ورود به کشور با تشخيص چهره افراد در برنامه هايي که بيشتر جنبه سرگرمي دارند ، تفاوت قائل شويم .

قوانين حافظ حريم خصوصي افراد در جهان ، به سرعت در حال گسترش هستند ، در بسياري از ايالت هاي آمريکا ، قوانين ويژه اي براي ثبت چهره افراد توسط دوربين هاي تشخيص چهره وجود دارد ، در اروپا قوانين و مقررات حفظ کلي داده هاي ( قانون GDPR ) قوانين مختلفي را براي تشخيص و ثبت چهره افراد به اجرا در آورده است. به طور مثال طبق قانون GDPR کليه افرادي که تصوير آنها توسط نرم افزار هاي تشخيص چهره ، تصوير برداري و ثبت مي شود ، بايد در جريان قرار گرفته و نسبت به اين موضوع رضايت داشته باشند .

با در نظر گرفتن موارد فوق و پس از رعايت تمام موارد قانوني ، شرکت هاي مي توانند از قابليت تشخيص چهره در کسب و کار هاي خود استفاده کنند ، تصاوير افراد بايد در فضاي امن با رعايت اصول امنيت سايبري ثبت شود و بالاترين سطح امنيتي براي حفط اين تصاوير به کار گرفته شود .

براي دريافت  قيمت دوربين مداربسته    مي توانيد به شرکت مهر تجارت مراجعه کنيد.

به نظر مي رسد که صرف استفاده از قابليت هاي جذاب تکنولوژي بدون در نظر گرفتن مضرات آن مي تواند جامعه را دچار چالش کند در اين مسير وضع قوانين پيشگيرانه مي تواند راه سو استفاده افراد را مسدود کند . با توجه به فراگير شده برنامه ها و دوربين هاي تشخيص چهره به نظر بايد قوانين و مقررات سفت و سخت تري براي حفظ حريم شخصي افراد وضع و به اجرا در بيايد .

طرح اتحاديه اروپا براي استفاده از دوربين‌هاي تشخيص چهره پليس ملي و راه‌اندازي شبکه‌اي از داده‌هاي اطلاعاتي در اين زمينه، نگراني‌ها درخصوص برخورداري اين هدف از انگيزه جاسوسي و نقض حريم خصوصي را افزايش داده است.

به گزارش روز شنبه تارنماي خبري نشريه ديلي ميل، افشاي اسناد داخلي نشان مي دهد که نيروهاي پليس از ?? کشور عضو اتحاديه اروپا به سرپرستي اتريش، خواستار معرفي قوانين و تلفيق داده هاي اطلاعاتي تشخيص چهره در هر کشور عضو اين اتحاديه شده اند.

در قالب اين طرح، مذاکراتي براي تمديد حکم کنوانسيون پروم (Prüm Convention) انجام شده است. اين کنوانسيون به کشورهاي امضاکننده امکان مي دهد اطلاعات مربوط به دي ان آ، ‌ اثر انگشت و ثبت خودروي افراد را براي مقابله با تروريسم، مبادله کنند.

 

همچنين درخواست ها از پليس اتحاديه اروپا (يوروپل) براي ايفاي نقش در زمينه تبادل اطلاعات مربوط به تشخيص چهره با کشورهاي غير عضو اتحاديه اروپا، ‌ اين نگراني ها را دربر داشته است که اين شبکه به داده هاي اطلاعاتي مشابهي در آمريکا مرتبط شود. يکي از شرکت هاي فعال در توليد دوربين مداربسته شرکت هايک ويژن (  hikvision ) است که اين روزها با اتحاديه اروپا نيز با مشکل روبرو شده است.

مزيت مبادله اطلاعات تشخيص چهره به مراکز پليس، ‌ شناسايي مظنونان ناشناس است. اما مدافعان حقوق بشر ابراز نگراني کرده اند که درصورت ارائه اطلاعات به آمريکا، حريم خصوصي افراد نقض شود.

به گفته «ادين اومانوويچ» مدير خيريه اي در انگليس موسوم به «پرايوسي اينترنشنال» (Privacy Inteational) که مدافع و مروج حق حفظ حريم خصوصي در جهان است، ‌ تبادل اطلاعات، خطر استفاده از آن براي اهداف جاسوسي را درپي دارد.  

همچنين در صورتي که نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته   مي توانيد با کارشناسان مهر تجارت در تماس باشيد.

اطلاعات ارائه شده به پارلمان اروپا از سوي کميسيون اروپا حاکي است که تقريبا ??? هزار يورو براي انجام تحقيقاتي در زمينه تغيير کنوانسيون پروم هزينه شده است.

همچنين کميسيون اروپا ??? هزار يوروي ديگر را به کنسرسيومي از آژانس هاي مستقر در استوني پرداخت کرده تا وضعيت فعلي تشخيص چهره در تحقيقات جنايي در همه کشورهاي عضو اتحاديه اروپا را ترسيم کند که هدف از اين کار، حرکت به سوي تبادل اطلاعات مربوط به چهره افراد، اعلام شده است.  

فرانسه، آلمان، بلژيک، اسپانيا، لوگزامبورگ، هلند و اتريش در سال ???? کنوانسيون پروم را امضا کردند. اين کنوانسيون به کشورهاي عضو امکان مي دهد اطلاعات شخصي همچون اثر انگشت و غيره را براي مقابله با تروريسم مبادله کنند.

يونان، ايتاليا، پرتغال و سوئد جملگي براي پذيرش اين کنوانسيون اعلام آمادگي کرده اند.

منتقدان اين کنوانسيون از نبود کنترل قضايي و دموکراتيک و همچنين شفافيت و برابري در آن ناراضي اند. منتقدان اين سيستم همچنين مشروعيت آن را زير سوال مي برند.????

سفارت آمريکا در بروکسل در سال ????، خواستار برقراري مناسباتي با اتحاديه اروپا شد که به موجب آن، مبادله گسترده اطلاعات شخصي امکان پذير مي شد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:55

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تکنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان کامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب کنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور که مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يکي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف کار بسيار دشواري است در اينجا بهترين کار توجه به نيازها و بودجه اي است که ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملکرد و کيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد که با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي کند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي کره راحت باشد. شرکت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينکه بالاترين کيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب کند از همين رو شرکت ال جي در مدت زمان بسيار کوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به کارگيري تکنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive که با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبکشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد که با صدمه کمتر به الياف لباس و بهبود عملکرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تکنولوژي ال جي

همان طور که اشاره کرديم شرکت LG با بکارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته کيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي کند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي کند علاوه بر آن شما شاهد کيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 که در بالا نيز به آن اشاره کرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حرکت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حرکات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يکي ديگر تکنولوژي هاي به کار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد که از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي کم آن اشاره کنيم، يکي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد که شما مي توانيد با نصب اپليکيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشکل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس کار شرکت ال جي کمک بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينکه ايرادي بتواند مشکلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد کند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف کنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، کاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي که از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي کند. يکي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملکرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي کاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد که مي تواند حداکثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لکه ها را به صورت کامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تکنولوژي هاي به کار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد که هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراکه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب کنيد چراکه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد که شما از آن استفاده نکنيد اين به آن معناست که شما بابت چيزي هزينه کرده ايد که کارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد که بالاترين و بهترين مارک ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يک برنامه شستشو استفاده مي کنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يک کيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شرکت ال جي

شرکت ال جي (LG Corporation) که در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يک شرکت هولدينگ بين‌المللي در کشور کره‌ جنوبي مي باشد که چهارمين هولدينگ بزرگ اين کشور به شمار مي رود، شرکت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي کو (In Hwoi Koo) تأسيس شد که امروز به‌ عنوان شرکت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شرکت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الکترونيکي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ که به‌ عنوان اولين توليد کننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در کره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت کره توسط اين شرکت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي کرد با استفاده و بکارگيري جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باکيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را که جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شرکت محسوب مي شود را به شما معرفي کنيم که اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 کيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حرکت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه کالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 کيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشک کن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه کردن لباس حين کار

ماشين لباسشويي 7 کيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 کيلوگرم 1200 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حرکت شستشو، قابليت ضد چروک - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash
کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:33

لینک دوستان

خبرنامه